Be a Supporter!

SirUndeadSirUndead

Main News Movies Games Audio Favorites Reviews Stats 479 Fans
Follow SirUndead

Graveyard Blues

11/26/13 by SirUndead
Updated 12/12/13

Other than complementing my Max Payne shrine, this bottle of pills the doctor gave me for my chronic rhinosinusitis seems to be helping quite a bit. Furthermore, this is definitely the funnest thing to say I've ever come down with. Really has rhythm and flow.

Speaking of Max Payne, I did this:http://www.newgrounds.com/audio/listen/557541

and Vagilon did this: http://www.newgrounds.com/art/view/paxilon/chaos-and-luck

Now, I don't give a shit how much you justifiably hate my mediocre work, but the more days which pass without that fucking masterpiece being praised as the next Mona Lisa, the more graves someone is going to need to dig. How many people have to die, Newgrounds?

Also, I've been using Skype since they merged it with MSN Messenger, so for those of you who dig that shit, I linked it in my contact info along with the Twitter account I recently forged.

Graveyard Blues


Comments

You must be logged in to comment on this post.


VicariousEVicariousE

11/29/13

I see your point: no 2 head cavities are the same (or their contents). It'd be nice if they could just look at the infection under a microscope or do a culture... seems like rational science doesn't have anything to do with modern medicine :|

Sounds like you might've watched some Spirit Science with JordanD lately.... by the time he showed up for Pico day, I was utterly spent :( Maybe next year I can bend his ear about the science aspect of his work.

11/29/13 SirUndead responds:

Man, you just reminded me that Spirit Science even existed. I'm still going to run with the Skeptic's House Special theory and say it's all an elaborate ruse and he's chuckling to himself in the bloopers, but I still think that Spirit Science is cool as shit and that I'm fascinated at seeing the reactions people have to it. It's like the comments are a solid fifty percent of that entire experience.


VicariousEVicariousE

11/29/13

Pretty damn nice audio demo, btw... I did something similar for game, which isn't likely to be published soon. Maybe I should track down the guy, see what's what.

O_< I only wish my name would work... anywhere, and thanks; my sis gave me three (3) cipro pills, thinking it would help :| And she's the 'professional' patient (CFIDS/MS) lol. Hopefully those 3 tabs didn't make the infection resistant...

11/29/13 SirUndead responds:

Yeah I took two a day for ten days and I'm still not better. Not to say you're me or your infection is mine, or that we're one or that I traveled across trans-dimensional planes just to eat your trash yesterday or that this is getting weird or anything, but I would think three of them might as well be tictacs.


VicariousEVicariousE

11/29/13

I musta lost full year of my life playing GTA:SA... Hey, what's the name of those pills? I'm going to an ENT soon, but am not hopeful they'll fix me.

11/29/13 SirUndead responds:

An antibiotic I was able to get for free called Cipro. Just tell them you're the motherfucking VicariousE and they should hook you up.